A muralha de Badajoz. Da cerca medieval à cerca abaluartada (1679-1700) – por Julián García Blanco

Um interessante trabalho de Julián García Blanco, que já se encontra há algum tempo nas ligações – na coluna ao lado, secção “Património” -, mas que merece o devido destaque. Apesar do título remeter para uma época posterior à Guerra da Restauração, o primeiro capítulo diz respeito ao período entre 1640 e 1668. Pode ser lido aqui:

La muralla de Badajoz

Imagem: “Planta da linha de circunvalação, redutos e fortes do sítio de Badajoz” (1658), de João Nunes Tinoco. In La memoria ausente. Cartografia de España y Portugal en el Archivo Militar de Estocolmo. Siglos XVII y XVIII.

One thought on “A muralha de Badajoz. Da cerca medieval à cerca abaluartada (1679-1700) – por Julián García Blanco

  1. Sigo con moita atención e devoción os artigos publicados neste blog. Como galego fronteirizo da “raia” do Baixo Miño, estou moi interesado nos acontecementos históricos que se produciron entre as antigas provincias de Tui (Galiza) e a de Entre Douro e Minho durante a Guerra da Restauração. Sería interesante que, cando puidera, nos compracera con algún traballo ou información sobre os episodios bélicos que se produciron nesta zona, que tamén tiveron moita transcendencia naqueles momentos. Parabéns e moitas grazas, dende Galiza. Decembro, 2010.

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s